tirsdag 12. oktober 2010

Høst

Jeg blir sinnsykt glad av denne årstiden. Kan ikke beskrive hvor mye jeg liker høst. Forstår ikke hvorfor alle synes den er så deprimerende, grå og trist. Det oser jo av farger hvor enn man går!


Et par bilder jeg tok i fjor høst.

Det koseligeste som finnes er jo å sitte inne på rommet sitt, hvor det er lunt og godt, drikke te og høre på fin musikk, som Sonata Arctica, Gåte og Emilie Autumn (Disse passer veldig bra om høsten/vinteren når det begynner å bli mørk og mystisk vær ute). I fjor strikket jeg meg et superlangt skjerf. Tror jeg vil strikke noe i år også, men jeg er ikke sikker på hva enda. Kanskje en lue eller votter.

Skjerfet jeg strikket i fjor. Er surret to ganger rundt halsen min der. Hihi, stolt.

Også er gleder jeg meg sinnsykt masse til snøen kommer igjen. Jeg er generelt ganske glad nå, for tiden, egentlig. Skolen er fin, sammen med Tina. Fritiden er fin, sammen med Tina og Frida, og alt er fint. Heihopp.

Jeg tror jeg skal følge med litt nå, jeg. Vi har om Photoshop. Det er fint, hihi.

Jeg og Tina er fine i maletimene.

Jeg og Frida er fine på Kielbåten.

Hadet ;*** <33333 div="">

10 kommentarer:

  1. Jeg er kjempeenig!
    Høsten er den fineste årstiden, i hvert fall for de med speilrefleks!
    BTW, digger den nye bartestilen din (Y)

    SvarSlett
  2. Høsten er veldig fin, men det er så ufattelig kaldt.. Brr :s

    SvarSlett
  3. Sortof enig med de over. Høsten er herlig, så lenge man slipper å være ute.. Det er jo beinkaldt D:

    SvarSlett
  4. My cat is broken and keeps staring at the ceiling, advice?

    SvarSlett
  5. husker den gangen i vinter, hihi.
    jeg liker høsten, men det er ganske kaldt da :c selvom om man venner seg til det etterhvert.

    SvarSlett
  6. Høsten er heerlig :D Og Emilie Autumn's sanger er sykt bra! Elsker sangen Ever :)

    SvarSlett
  7. Anonym1: Tipper du er Andrine, siden du husker det bildet. ^^ Det er bare å kle på seg litt mer. :D

    Anonym2: Den er fantastisk ^^

    SvarSlett