fredag 15. oktober 2010

The End Of This Chapter

Fant denne listen på Ina/Mewkid sin blogg. Tror faktisk jeg skal slenge meg på jeg òg.

01 Et bilde av deg og det du har på deg idag
02 Et bilde av innholdet i veska di
03 Et bilde av mobiltelefonen din
04 Et to år gammelt bilde av deg selv
05 Et bilde av deg selv uten sminke
06 Et bilde av innholdet i kjøleskapet ditt
07 Et bilde av den siste tingen du kjøpte
08 Det fineste bildet du vet av din aller beste venn
09 Et bilde av huset ditt/leiligheten din
10 Et bilde av håndskriften din
11 Et bilde av deg selv som viser det du misliker mest ved utseendet ditt
12 Et bilde av deg selv som viser det du liker best ved utseendet ditt
13 Et bilde av byen du bor i
14 Et bilde av innholdet i sminkepungen din
15 Et bilde av favorittklesplagget ditt


Så har jeg noe å blogge om også. Tipper jeg starter i morgen elns.

12 kommentarer:

  1. hmmm....
    har ikke falt deg inn å bruke enn litt mindre header?

    en header er jo for å vise til en side og man skal jo helst ikke måtte scrolle masse for å komme til innholdet. dette er bare et tips og ikke for å være frekk

    SvarSlett
  2. Den er jo ikke så svær da, jævla nisse.

    SvarSlett
  3. sv; Nå skal en annen sende meg kopi av slike ark i posten, men jeg vet ikke om de er helt like, så kanskje jeg lærer forskjellige ting på begge! Så det hadde vært utrolig snilt og fint av deg om du ville det. ♥
    (Jeg skal forresten fortsatt sende deg brev. Jeg har bare hatt det litt tøft og da er det vanskelig for meg å gjøre... noe som helst, egentlig. Men det kommer. Jeg lover. Jeg har ikke glemt!!!)

    SvarSlett
  4. jævla nisse? her prøver jeg å gi konstruktiv kritikk som kan bedre ditt design, også får jeg slengt dritt tilbake? jaja, det er ditt valg. er ikke min blogg som ser dritt ut. stygg header som er ALT for stor. en header skal helst ikke være mer enn 150px i width. lær deg god html. dette her er dritt, dessuten er html på blogg.no latterlig enkelt så hvis du ikke får til bedre så er du faen meg ræva.

    SvarSlett
  5. Jeg gir en lang faen hva du synes om mitt design, jeg liker det, jeg er fornøyd og dermed har jeg det sånn, så stikk av.

    SvarSlett
  6. ^^

    Jeg må blande meg inn.. Og det han/hun "Anonym" skrive, at en header ikke skal være bredere enn 150px i bredden er ikke sant.
    En header skal ikke være bredere enn 900px bitchlol.
    Lær deg å tenke litt før du kommenterer hos andre..

    SvarSlett
  7. wow, det falt deg ikke inn at det var en skrivefeil? hvis du hadde brukt den lille hjernen din hadde du forstått at jeg mente height. 150px H, 780px W er default i webdesign. dette grunnet at det skal passe for alle weblesere og skjermstørrelser. for å si det slik, kan jeg hakket mer om dette enn dere.

    og det er ikke noe "skal ikke være bredere enn 900px"... det er feil. det er ingen regel som sier det whatsoever, men det er god skikk i webdesign å gjøre websiden universal for andre pcer enn din egen. det er alt det handler om.

    les litt mer om dette du Marianne før du skriver. en header er dessuten ofte større enn 900px på en del websider. det er #content delen som helst ikke bør overskride et antall px avhengig av designet.

    SvarSlett
  8. Anonym: Om jeg skulle trykket det bildet til å være 150px H, så hadde det sett skikkelig gnøla ut. Men ærlig talt, så gidder jeg ikke diskutere dette med deg. Jeg liker headeren min slik den er, så derfor har jeg den sånn, uavhengig av hva du mener. Så lykke til med livet ditt. Bye.

    SvarSlett
  9. wow... "så lykke til med livet ditt"? verste comebacket jeg har lest på en LANG stund. hadde du bare vært høflig til å begynne med så hadde du sluppet dette. jeg gav bare konstruktiv kritikk, får dritt, og da kan du vel bare gjette hva du får tilbake? jeg har faktisk bare gitt tips hele tiden omtrent. til hvordan du kan utforme siden. og det hadde ikke sett "gnøla"(hva faen er det for et ord liksom...) ut. du må bare lære deg å bruke html ordentlig. antar at du bruker photoshop også, men utifra designet og bildene dine er du ganske ubrukelig i det også.

    så... vel, lykke til med designet på bloggen. lol

    SvarSlett