fredag 6. juli 2012

Vinn smykke hos mliis.bloggr.no

Ville melde meg på hos Marianne fordi ugler <3<3<3<3
Vi skulle da velge et bilde vi har tatt og redigere det!

Dette er før-bildet.

Etter-bildet! 

(Æsj bildene blir på utsiden av bloggen, men måtte bli slik for at bildene skal være store nok til å synes (ja jeg prøvde å endre bredden men jeg suger ok)) 

Vel, hvorfor valgte jeg dette bildet da.

  • Jeg var akkurat på Kielbåten nå i år og dette er tatt fra båten i 2010. 
  • Jeg var med bestevenninnen min som har flyttet til Nederland nå, så jeg ser henne ikke så ofte og dette bildet minner meg på hvor bra vi har det når vi er sammen. 
  • Vann fasinerer meg. 
  • Båten lager kule merker i vannet, hahah. 
  • Himmelen var fin 
Da krysser jeg både fingre og tær! 

STAY TUNED BLOGGEN XOXO ANETTE SEE YAAH :*** <3333


3 kommentarer:

  1. Ååååh, husker dette :3 Pusi <3

    SvarSlett
  2. Hun fikk aldri tatt bilde av hvordan det ble, men det ble nesten sånn farge jeg hadde en gang for lenge siden, rød/brunt, og ligner litt på dette bildet http://mliis.bloggr.no/files/2012/07/IMG_0133.jpg

    SvarSlett