søndag 5. desember 2010

Mjød

I det siste har jeg:
- Sluttet på skolen.
- Før det ble jeg riktignok dyttet av stolen utrolig mye.
- Vært masse med venner.
- Samt masse alene.
- Vært på kino og sett Harry Potter ogDødstalismanene, og Trolljegeren. Begge var fine.
- Vært på fester.
- Samt halloweenfest.

- Vært relativt drita og slått masse i vegger.
- Fått ny varmeovn, siden den forrige creepet meg ut.
- Malt litt.
- Tatt bilder ute i snøen.
- Sovet litt over middels mye.
- Hørt masse på norsk musikk; Kaizers Orchestra, Kråkesølv, Kvelertak, Gåte.
- Dekorert stuen til Mangus, Halvor, Håvard, Joakim og Thomas sammen med Håvard, med Call Of Duty og andre spillting.
- Spilt litt over middels mye WoW, Minecraft og Robot Unicorn Attack.
- Skypet litt over middels mye med folk.
- Unngått MSN/folk.
- Rulet lolcam med Tina.
- Tekstet utrolig mange SMSer.
- Drukket masse julebrus, bare siden 1 desember.
- Kost masse med katten, som har blitt mer glad i meg, hurra <3

- Kost masse med rottene mine.

- Vekket Tina på mange forskjellige måter.

- Møtt Vidar!

- Laget bursdagskake til broren til Frida.

Det har skjedd mye, men veldig lite interessant (LOL JK JK), med andre ord. HEHE HADET!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ ILUUUUUUUUUUUU KOM OG LEK ;)))))))))

    SvarSlett
  2. (8)I See your red hair and part of it is black (8)
    Og jeg digger det sykt masse!

    SvarSlett