tirsdag 28. september 2010

WHOMP WHOMP WHOMP

Jeg har så absolutt ingenting å si. Bortsett fra at helgen var superossum! Tina overnattet hos meg, og jeg møtte Jens! Nå var jeg nettopp inne på samtale hos engelsklæreren, det var ikke gøy. Vel, uansett. Det var superepic og vi spiste is og var hypre rundt omkring. Dessuten så vi Silent Hill og Aleksander kom på besøk.

Tina er verdens awesomeste og ilu henne sånn masse. Hehehehehe jeg liker å være klisjè.

vet at Tina har lagt ut bildet før, men det driter jeg i fordi jeg liker det bildet og da legger jeg det ut, OKEI?????++++

Hehe

Jeg hører på Deftones nå og spiller Adventur. Takker Tinapews masse for at hun har funnet masse ny musikk til meg <3<33<3<3<333<33<3<3<33

åååååååå mari mmmm

Jeg har vondt i øret.

Hadet.

7 kommentarer:

  1. "Jeg har vondt i øret. Hadet. " <- THIS

    SvarSlett
  2. "Jeg har vondt i øyet"

    "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

    SvarSlett
  3. // jepp, superfin! liker teksten øverst på bloggen forresten. donnie darko<3

    SvarSlett
  4. Du såg Silent Hill-filmen? Urgh, kondolerer. Den filmen er det verste, nesten like ille som Resident Evil-filmane. Plottet var usamanhengande og i strid med spela sine etablerte "reglar", og filmen presterer aldri å fanga opp så mykje som ein brøkdel av magien frå spela. Det einaste gode ved den filmen er filmmusikken, men filmmusikken er jo teken rett ut or spela.

    Gjer deg sjølv ei teneste og gløym at den dritfilmen eksisterer, og plukk opp Silent Hill 2 idag.

    http://i54.tinypic.com/fwop3c.jpg

    føkk ja

    SvarSlett
  5. Joakim/mikaoJ:
    Jeg likte faktisk Silent Hill. Har dessverre ikke spilt spillene, men det står definitivt på listen over hva jeg skal gjøre før jeg dør.

    SvarSlett